مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-15سياسي

تلاقی دریا و جنگل محرک اصلی سفر به مازندران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه تابستان پُرسفری را داریم، گفت: علاوه بر دریا و ییلاق ها محرک دیگری برای سفر به استان، - مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران امروز درباره گردشگری تابستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مازندران استانی است که در تمام فصول سال به عنوان استان گردشگرپذیر میزبان مسافران از اقصا نقاط ایران است.

وی با بیان اینکه فصل تابستان سفر به مازندران به دلایل متعدد  به اوج خود می رسد، افزود:  عمده سفرها در فصل تابستان صورت می گیرد وجود دریایی به نام خزر است که مردم از اقصا نقاط ایران برای استفاده از دریا و شناگاه ها وارد استان می شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اضافه کرد: علاوه بر آن یکی  دیگر از محرک های اصلی سفر، وجود مناطق ییلاقی و کوهستانی است که فاصله بسیار نزدیکی با سواحل و دریای خزر دارند.

حسنی ادامه داد: محرک دیگری برای سفر به استان افرادی که در این فصل سفر می کنند از طبیعت دریا و هم از مناطق ییلاقی و آب و هوا بهره مند شوند، تفاوت معناداری بین منطقه ساحلی و ییلاقی وجود دارد و این موضوعی است که در سفر به مازندران رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاقی دریا و جنگل محرک اصلی سفر به مازندران

تلاقی دریا و جنگل محرک اصلی سفر به مازندران