مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-03فرهنگي

در دنیای فرهنگ و هنر چه گذشت؟


فیلم جدید رسول صدرعاملی، اتمام مستند اکبر عالمی، نمایش فیلم های بهرام بیضایی در ایتالیا، اظهارات وزیر ارشاد درباره حریم تئاتر شهر و اتفاقات کنسرت گرشا رضایی، - آغاز بازگشت ایرانی ها از حج و مرمت یک امامزاده در ایلام گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری روز دوشنبه دوازدهم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، می گذرد، یک مستند نیمه کاره او تکمیل شده است.

ابوالهول در گرجستان، چوب در روسیه فیلم کوتاه به کارگردانی مرتضی پایه شناس به بخش مسابقه نهمین جشنواره ال ای ام پی ای روسیه راه یافتند.

نمایش فیلم های بهرام بیضایی در ایتالیا همچنین نسخه های ترمیم شده دو فیلم از ساخته های بازیگر بریتانیایی تئاتر و تلویزیون که برای بازی در سریال امرالد شناخته می شد، در سن 86 سالگی درگذشته است.

وعده وزیر ارشاد درباره ساخت حریم تئاتر شهر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این وزارتخانه با حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، نکاتی را درباره این جشنواره، بودجه تئاتر و حریم مجموعه تئاتر شهر بیان کردند و وزیر ارشاد وعده داد که به زودی مراحل ساخت حریم مجموعه تئاتر شهر اتفاق خواهد افتاد.

توضیح وزیر ارشاد درباره حمله اخیر به کنسرت گرشا رضایی محمدمهدی اسماعیلی همچنین در حاشیه این جشنواره درباره تهمیدات این وزارتخانه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دنیای فرهنگ و هنر چه گذشت؟

در دنیای فرهنگ و هنر چه گذشت؟