مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-27اقتصادي

21 طرح آمارگیری در اردبیل اجرا می شود


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: امسال 21 طرح آمارگیری با همکاری شرکت های آماری خصوصی در اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.

- فریبرز دهقان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امسال تصمیم گرفتیم تا طرح های آمارگیری را با همکاری شرکت های مورد تایید مرکز آمار اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به طرح های آماری اجرایی در سال جاری خاطرنشان کرد: طرح آمارگیری نیروی انسانی به صورت فصلی، قیمت ها به صورت ماهانه و آمارگیری معادن، صنایع بزرگ، دامداری و خدمات بازرگانی به صورت سالانه اجرایی و عملیاتی می شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اهمیت اجرای طرح های آمارگیری را یادآور شد و بیان کرد: در سایه اجرای این طرح ها جدیدترین آمار و اطلاعات جمع بندی و با یک تحلیل درست در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

دهقان افزود: تمام تلاش ما بر این است تا نتایج به دست آمده از این طرح های آماری مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته و نتایج به دست آمده به شکل مستند و قابل اتکا در اختیار دستگاه ها و نهادهای تصمیم گیر قرار گیرد.

تورم سال گذشته 49 درصد معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به آمار تورم سال گذشته اشاره کرد و گفت: تورم سال گذشته در استان اردبیل به رقم 49 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 طرح آمارگیری در اردبیل اجرا می شود

21 طرح آمارگیری در اردبیل اجرا می شود