مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-02اقتصادي

تامین 200 هکتار زمین برای پروژه های مسکن ملی در قیدار


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت: زمین لازم برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به میزان 150 تا 200 هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جمال خلجی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت ها بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در فاز نخست، زمین 519 واحد مسکونی با تفاهم نامه ای که بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام  گرفت تامین شد، افزود: تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد.

  وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت نام کردند،گفت: 100 نفر از نیروهای مسلح و 200 نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می شود که پیش بینی می شود تعداد متقاضیان به 3 هزار نفر برسد.

خلجی تاکید کرد:  زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان 150 تا 200 هکتار در قالب تفاهم نامه ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 200 هکتار زمین برای پروژه های مسکن ملی در قیدار

تامین 200 هکتار زمین برای پروژه های مسکن ملی در قیدار