مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-12سياسي

رشد پرونده های سرقت، زیبنده خراسان شمالی نیست


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: رشد میزان پرونده های مرتبط با سرقت در شعب و محاکم قضایی علاوه بر ایجاد نگرانی های امنیتی و انتظامی زیبنده استان خراسان شمالی نیست.

- تأکید رییس کل دادگستری خراسان شمالی بر ضرورت اعمال نظارت های قانونی بر مراکز احتمالی خرید و فروش اموال مسروقه.

جلسه فوق العاده کمیته پیشگیری از وقوع سرقت، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی  برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه فوق العاده کمیته پیشگیری از وقوع سرقت استان با اشاره به روند افزایشی میزان ارتکاب سرقت طی چند سال اخیر در خراسان شمالی، اظهار کرد: رشد میزان پرونده های مرتبط با سرقت در شعب و محاکم قضایی علاوه بر اینکه نگرانی های امنیتی و انتظامی فراوانی را در بین مردم و جامعه و در سطوح خرد و کلان در پی دارد، دارای آثار و پیامدهای نامطلوب و  سوء فرهنگی و اجتماعی نیز هست.

وی گفت: تجلی این پدیده مزموم و ریشه دار با تظاهر جلوه هایی ناخوشایند از احساس ناامنی در بین شهروندان و در مناسبات فردی و در بدنه ساختارهای اجتماعی به هیچ وجه زیبنده مردم شریف استان خراسان شمالی -که تاریخ و فرهنگ درخشان و دیرینه و گذشته ای پرافتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد پرونده های سرقت، زیبنده خراسان شمالی نیست

رشد پرونده های سرقت، زیبنده خراسان شمالی نیست