مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-03سياسي

جلیلی: معماری جایگاه و نقش برنامه هفتم توسعه، نیازمند بازطراحی است


نشست بررسی تخصصی لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور با حضور جمعی از کارشناسان و مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی کشور در دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.

- نشست بررسی تخصصی لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور با حضور جمعی از کارشناسان و مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی کشور در دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی در این نشست به تفاوت دو رویکرد مختلف ، اما مهم در تنظیم سند برنامه توسعه اشاره کرد و گفت: رویکرد اکتفا به روند و سرعت های فعلی، درنهایت منجر به تحقق انتظار مطلوب نخواهد شد؛ چرا که فاقد یک نگاه اولویت دار و پیشران برای مسائل کشور است.

اما رویکرد دوم و اساسی که باید محقق شود، اولویت بندی مسائل اصلی کشور و تعیین سهم و جایگاه برنامه توسعه در تحقق اهداف پیشرفت کشور است به نحوی که در پایان برنامه شاهد ایفای نقش جدی این سند در پیشرفت و جهش کشور بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت و ضرورت تعیین اولویت و طرح زمانبندی نیل به اهداف برای حل مسائل کشور تصریح کرد: درج همه اقدامات خوب و قابل انجام در یک سند برنامه، لزوماً نمی تواند راهگشا و حرکت دهنده به وضعیت مطلوب باشد چراکه توان و تمرکز کشور برای اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: معماری جایگاه و نقش برنامه هفتم توسعه، نیازمند بازطراحی است

جلیلی: معماری جایگاه و نقش برنامه هفتم توسعه، نیازمند بازطراحی است