مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-01بين الملل

اعتراضات در سرتاسر فلسطین اشغالی ضدنتانیاهو در 26امین هفته متوالی


معترضان صهیونیست برای 26 امین هفته متوالی علیه کودتای قضایی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند؛ معترضان هشدار دادند روز دوشنبه به فرودگاه بن گوریون یورش می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه های عبری زبان با توصیف جمعیت انبوه خشمگین تظاهرکننده شامگاه امروز در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ضد اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو اعلام کردند که آنان این طرح را کودتای قضایی علیه دستگاه قضایی این رژیم می دانند.

بر پایه این گزارش، پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که هزاران اسراییلی برای 26 امین هفته متوالی علیه کودتای قضایی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.

به نوشته رسانه های عبری، صدها تظاهرکننده خشمگین در شامگاه امروز (شنبه) قبل از برگزاری تجمع اعتراضی اصلی در در خیابان کابالان ، بزرگراه ایالون به تل آویو را مسدود کردند.

از سوی دیگر، همزمان با تظاهرات اعتراضی در تل آویو، هزاران صهیونیست در شهر حیفا با برگزاری تظاهرات، با پلیس زد و خورد کردند که در جریان این درگیری، شماری از معترضان صهیونیست دستگیر شدند.

همچنین، رسانه های عبری زبان با گسترده خواندن تظاهرات شامگاه امروز در سرتاسر فلسطین اشغالی گزارش دادند که این تظاهرات اعتراضی در شهرهای اشغالی از جمله رحوفوت ، رمله ، کریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در سرتاسر فلسطین اشغالی ضدنتانیاهو در 26امین هفته متوالی

اعتراضات در سرتاسر فلسطین اشغالی ضدنتانیاهو در 26امین هفته متوالی