مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:102023-06-25پزشكي

بنای کدام بیمارستان های پایتخت لرزان است؟


بیمارستانها به عنوان مهمترین مراکز درمانی، نقش محوری در درمان بیماران مختلف دارند، اما موضوع نا ایمن بودن برخی بیمارستانها به ویژه در پایتخت، - گروه سلامت خبرگزاری فارس:بیمارستانها به عنوان مهمترین مراکز درمانی نقش محوری در درمان بیماران مختلف دارند.

خدمات مختلف تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستانها به بیماران ارائه می شود و یک بیمار که برای درمان به چنینی مراکزی مراجعه می کند بیمارستان را به عنوان ملجا و پناهگاه خود در مسیر به دست آوردن سلامت خدشه دار شده خود می داند.

ایمن بودن مراکز درمانی از جمله مهمترین شاخص های فعالیت آنهاست؛ به طوری که بیمارستانها در زمان بروز حوادث مختلف طبیعی و غیر طبیعی می توانند از نقاط امنی باشند تا مجروحین و مصدومین حوادث را سر و سامان بدهند.

بیش از 1100 بیمارستان در کشور در حال فعالیت بوده یا در دست ساخت هستند.

در این میان موضوع نا ایمن بودن برخی بیمارستانها نگرانی هایی در ذهن مردم ایجاد کرده است؛ به طوری که بنا به گفته متولیان حوزه ایمنی ساختمانها، بخشی از بیمارستانهای کشور به ویژه در پایتخت از ایمنی و استانداردهای لازم برخوردار نیستند.

با توجه به اینکه عمر برخی بیمارستانها در کشور به خصوص در تهران بیش از چند دهه است، ضرورت بهسازی و نوسازی این مراکز درمانی بیش از پیش احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای کدام بیمارستان های پایتخت لرزان است؟

بنای کدام بیمارستان های پایتخت لرزان است؟