مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-19اقتصادي

اختصاص 170 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اسلامشهر


رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر، گفت: برای ایجاداشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان اسلامشهر، مبلغ 170 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اسلامشهر، حمیدرضا جعفریان رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر همزمان با گرامی داشت هفته بهزیستی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور ایجاد اشتغال مدد جویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر در سالجاری مبلغ 170 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اختصاص یافته است.

وی افزود: با ارزیابی طرح های اشتغال زایی و تصویب کارگروه از 150 تا 300 میلیون تومان برای ایجاد اشتغال افراد دارای معلولیت اعطا می شود که در سال گذشته برای این منظور 350 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته که 95 درصد از این میزان اعتبار جذب و مابقی به علت عدم تامین ضامن معتبر از سوی متقاضیان پرداخت نشده است.

جعفریان با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 6870 پرونده در حوزه معلولیت و توانبخشی تحت پوشش بهزیستی اسلامشهر هستند، بیان کرد: یکی از اولویت های فعالیت بهزیستی کاهش و قطع زنجیره تولید معلولیت در قالب ژنتیک و ریشه کنی فلج اطفال است، که در این زمینه با اقدامات پزشکی و تامین اعتبارات مورد نیاز برای آزمایشات ژنتیکی به متقاضیان در بدو ازدواج و دوران بارداری پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 170 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اسلامشهر

اختصاص 170 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اسلامشهر