مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-26سياسي

دشمنان بدنبال ترویج فقر در جوامع اسلامی هستند


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اسلام می خواهند نوامیس مسلمین آواره و کودکان را یتیم و خانواده ها را متلاشی کرده و فقر را ترویج دهند، - این ارمغان شوم سلطه گران مستکبر در کشورهای اسلامی است و این منش و آیین استعمار به خصوص برای مردمان اسلامی است .

سردار حسین سلامی پنجم تیرماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی افزود: همه می دانند کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف بوده و مرزداران نتوانستند از نفوذ دشمن به درون سرزمین جلوگیری کنند دچار چه مصیبت هایی شدند که نمونه آن سوریه است و برای غارت ثروت مادی و معنوی مسلمانان این خطه لشکرکشی کردند و هدف دیگری هم داشتند و می خواستند بین مسلمانان تفرقه برپا کنند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی از تعالیم حیات بخش اسلام، فرهنگ غنی برخوردار بوده و برای رفاه عمومی تلاش می کنند، برای همین دشمنان نمی توانند پیشرفت و توسعه جوامع اسلامی را تحمل کنند، لذا اندیشه های تفرقه افکن را اشاعه می دهند.

سردار سلامی خطاب به مردم آذربایجان غربی گفت: خوشحال هستم در میان مردم این دیار هستم چون مردمی هستید که مثل کوه های سربه فلک کشیده سربلند و همچون دست ها باطراوت و بانشاط هستید؛ برای ما خدمت به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بدنبال ترویج فقر در جوامع اسلامی هستند

دشمنان بدنبال ترویج فقر در جوامع اسلامی هستند