مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-11سياسي

دستاوردهای نظام اسلامی در منطقه و جهان مرهون ایثار و مقاومت ملت ایران است


جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در منطقه و جهان مرهون ایثار و مقاومت ملت ایران است.

- جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران: دستاوردهای نظام اسلامی در منطقه و جهان مرهون ایثار و مقاومت ملت ایران است ایسنا/لرستان جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در منطقه و جهان مرهون ایثار و مقاومت ملت ایران است.

امیر سر تیپ محمد اکرمی نیا امروز بیستم تیرماه در همایش سیاسی فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی که در لشکر 84 پیاده لرستان برگزار شد به موفقیت نظام اسلامی در ابعاد سیاسی، علمی فرهنگی، اقتصادی و نظامی در چهار دهه گدشته اشاره و بیان کرد: در عرصه نظامی قدرت اول موشکی و پهبادی منطقه هستیم و به چنان بازدارندگی رسیدیم که استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی که روزی شعار از نیل تا فرات سر می داد در مرزهای کنونی به دور خود حصار می کشد.

وی با اشاره به احیاء توان هسته ای، ارتقاء قدرت موشکی وتقویت نفود و اقتدار منطقه ای در پنج سال گذشته افزود: آمریکا به دنبال تضعیف توان موشکی و تضعیف اقتدار منطقه ای ایران اسلامی بود که با اقتدار و پیشرفت های به روز ایران اسلامی همه اهداف و خواسته های دشمن نقش برآب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام اسلامی در منطقه و جهان مرهون ایثار و مقاومت ملت ایران است

دستاوردهای نظام اسلامی در منطقه و جهان مرهون ایثار و مقاومت ملت ایران است