مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-08اقتصادي

اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد با اعتبار 1500 میلیارد ریال(150 میلیارد تومان) از محل پرداخت تسهیلات فاینانس ماده 56 خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد با اعتبار 1500 میلیارد ریال(150 میلیارد تومان) از محل پرداخت تسهیلات فاینانس ماده 56 خبر داد.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اجرای تصفیه خانه فاضلاب تجربه موفقی است که پیش از این در شهرهای نیاسر، قمصر و کاشان اجرا شده و نوش آباد چهارمین شهر در این منطقه است.

وی افزود: شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، در مسیر صنعتی شدن قرار گرفته و مصرف سالانه در بخش خانگی به میزان دو میلیون و 200 هزار مترمکعب رسیده که با توجه به بحران آب باید شیوه های نوین مدیریت مصرف را به کار بگیریم و استفاده از آب های نامتعارف بخشی از این برنامه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب کاشان 110 لیتر بر ثانیه پساب دارد که برای مصرف صنعتی قابل استفاده است، به طوری که 30 لیتر بر ثانیه این پساب در شرکت فولاد کویر مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به بحران کم آبی و راهکارهای مدیریت مصرف آب، گفت: بهره مندی از سیستم های جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب، یکی از پارامترهای مهم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد

اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری در نوش آباد