مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-28سياسي

مافیای واردات با حذف مالیات گردن کلفت تر می شوند


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه حذف مالیات بر ارزش افزوده چند قلم کالای اساسی در مجلس رای موافق آورده اما حذف مالیات بر ارزش افزوده چند قلم کالای کشاورزی در مجلس رای نیاورد زیرا مخالفان این طرح معتقدند اگر واردات کالاهایی .

- ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه حذف مالیات بر ارزش افزوده چند قلم کالای اساسی در مجلس رای موافق آورده اما حذف مالیات بر ارزش افزوده چند قلم کالای کشاورزی در مجلس رای نیاورد زیرا مخالفان این طرح معتقدند اگر واردات کالاهایی که نمونه داخلی آن تولید می شود، کم هزینه انجام گیرد تولید به مخاطره می افتد و مافیای واردات، گردن کلفت تر می شوند.

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح حذف مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و اضافه شدن گندم و برنج به این لیست، اظهار کرد: این قانون در بند ز بودجه1402 گنجانده می شود و در صورت تصویب 6 ماهه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دولت در این لایحه تاکید دارد که واردات داروهای ضروری و تجهیزات مصرفی پزشکی که فاقد مشابه تولید داخل باشند، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند، افزود: همچنین در نظر دارد نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی مانند گندم، برنج، دانه های روغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای واردات با حذف مالیات گردن کلفت تر می شوند

مافیای واردات با حذف مالیات گردن کلفت تر می شوند