مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-26سياسي

روایتی از جلسه نمایندگان احزاب با معاون سیاسی وزات کشور


عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: عصر امروز نمایندگان احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب دیدار و مطالبات خود را بیان کردند.

- مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از برگزاری جلسه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور، مدیرکل سیاسی این وزارتخانه و اعضای کمیسیون ماده احزاب خبر داد.

وی گفت: این جلسه به دعوت آقای غلامرضا رییس ستاد انتخابات کشور و در محل وزارت کشور تشکیل شد و نمایندگان احزاب و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در این جلسه حضور داشتند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: احزاب نسبت به سند راهبردی دولت در خصوص احزاب و گروه های سیاسی انتقادات و پیشنهاداتی ارائه کردند و از جایگاه این سند در رابطه با احزاب سؤال شد.

عرب صادق در ادامه گفت: آقای غلامرضا فرآیند قانونی طی شده در قانون انتخابات تناسبی را مطرح کرد و احزاب نظرات خود را نسبت به این طرح بیان کردند .

وی گفت: در ادامه، منوچهر متکی رییس خانه احزاب ایران در خصوص پرداخت یارانه عادلانه با ملاک پروانه وزارت کشور توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

عرب صادق گفت: البته بنده انتقاداتی نسبت به تناسبی شدن انتخابات در این شرایط و اگر احزاب، استاندارهای لازم را در خود ایجاد ننمایند و برمبنای شاخص محوری در یک فرآی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جلسه نمایندگان احزاب با معاون سیاسی وزات کشور

روایتی از جلسه نمایندگان احزاب با معاون سیاسی وزات کشور