مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-19اجتماعي

ادارات و مراکز آموزشی اردستان فردا تعطیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا ادارات ادارات و مراکز آموزشی تابستانی شهرستان اردستان به جز مراکز امدادی و درمانی تعطیل شد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی گرد و غبار در مناطق شرق و شمال استان جلسه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گردو غبار استان با حضور اعضا تشکیل شد، اظهار داشت: با تصویب این کارگروه روز پنج شنبه مورخ 29 تیر ماه ادارات و مراکز آ موزشی تابستانی شهرستان اردستان بجز مراکز امدادی و درمانی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه رعایت الزامات بهداشتی و اطلاع رسانی برای رعایت نکات بهداشتی در برابر گرد و غبار توسط مراکز بهداشت سطح استان برای گروه های تحت تأثیر و افراد آسیب پذیر و بیماران ابلاغ شده است، اظهار داشت: همچنین ضروری است برای تردد در جاده های تحت تأثیر گرد و خاک و تندباد در برابر کاهش میدان دید طرح های ترافیکی و ایمنی توسط اداره راهداری و پلیس راه اجرایی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه برای حفاظت شبکه های برق در برابر گرد و خاک و تند باد نیز ابلاغیه های مورد نیاز صادر شده است، گفت: همچنین هر گونه فعالیتی از جمله کارگاه های ساختمانی و شن و ماسه و راهسازی، حمل خاک و عملیات خاک ورزی و معدنی ممنوع اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات و مراکز آموزشی اردستان فردا تعطیل شد

ادارات و مراکز آموزشی اردستان فردا تعطیل شد