مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-25سياسي

محدود کردن جمعیت در ایران ناشی از یک تقلید کوکورانه از غرب است


محدود کردن جمعیت در ایران، ناشی از یک تقلید کوکورانه از غرب است، در حالی که بسیاری از شخصیت های معروف یا سیاستمداران در غرب بسیار پر فرزند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر کی پور شامگاه شنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان اظهار کرد: تحدید (محدود کردن) جمعیت در سال های اخیر، اینک به یک تهدید ملی برای کشور تبدیل شده است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: این در حالیست که امروز کشور چین با یک میلیارد و 400 میلیون نفر جمعیت، به این مهم پی برده که یکی از مؤلفه های قدرت، جمعیت است.

وی با بیان اینکه محدود کردن جمعیت در ایران، ناشی از یک تقلید کوکورانه از غرب است، گفت: در حالی که بسیاری از شخصیت های معروف یا سیاستمداران در غرب بسیار پر فرزند هستند، ولی ما در ایران اقدام کنترل جمعیت کرده و شوربختانه به همین نسبت پای حیوانات خانگی را به منازل خود باز کردیم.

کی پور گفت: تقلید کورکورانه به همین محدود نشد، بلکه سبک زندگی ساده و بی آلایش ایرانی را نیز تغییر داده و افراد کهنسال خانواده را، به آسایشگاه سالمندان تحویل دادیم و این اقدام خود را تمدن و فرهنگ مدرن نام نهادیم.

تلفیق هنر و سلامت خانواده در این مراسم حسین ابراهیمی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز با بیان این که نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدود کردن جمعیت در ایران ناشی از یک تقلید کوکورانه از غرب است

محدود کردن جمعیت در ایران ناشی از یک تقلید کوکورانه از غرب است