مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-18پزشكي

احداث مرکز نگهداری کودکان کار و خیابانی در رفسنجان


رییس اداره بهزیستی رفسنجان بیان کرد: مرکز نگهداری کودکان خیابانی و کار در حال ساخت است که تقریبا در حال تکمیل بوده و تجهیز آن تا 40 روزه آینده انجام می شود.

- ایسنا/کرمان رییس اداره بهزیستی رفسنجان بیان کرد: مرکز نگهداری کودکان خیابانی و کار در حال ساخت است که تقریبا در حال تکمیل بوده و تجهیز آن تا 40 روزه آینده انجام می شود.

عباس بلندی امروز 27 تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به دو رسالت پیشگیری و توانمندسازی بهزیستی، اظهار کرد: غربالگری های بینایی تا شش سالگی توسط بهزیستی انجام می شود و 12 هزار کودک در رفسنجان معاینه چشم داشته اند.

وی افزود: برای 5000 نوزاد تازه متولد غربالگری شنوایی انجام شد که اگر نوزادی ناشنوا باشد به مراکز ارجاع داده شود که برای 40 نوزاد کاشت حلزون داشته ایم.

بلندی با بیان اینکه مشاوره ژنتیک مددجویان بهزیستی 100 درصد رایگان و مابقی افراد را تا درصدی بهزیستی پرداخت می کند، گفت: سال گذشته 40 نفر از روان شناسان شهرستان به همراه اساتید کشوری، آموزش تربیت مربی در زمینه های پیش از ازدواج، زندگی خانواده، فرزند پروری، روانشناسی اسلامی و زوج درمانی را انجام دادند.

وی تعداد افراد تحت پوشش بهزیستی رفسنجان را 5200 نفر اعلام کرد و گفت: 110 کودک بی سرپرست یا بدسرپرست، 100 خانواده دوقلو یا چندقلو، دو مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مرکز نگهداری کودکان کار و خیابانی در رفسنجان

احداث مرکز نگهداری کودکان کار و خیابانی در رفسنجان