مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-03ورزشي

کیانوش از فشار استفاده می کند/ سازمان «مدیریت رستمی» تشکیل دهند!


کیانوش با برنامه ریزی خودش جلو می رود و از حداکثر فشار هم برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند، اما در فدراسیون تحت فشار قرار دادن و زور معنایی ندارد.

- رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: کیانوش با برنامه ریزی خودش جلو می رود و از حداکثر فشار هم برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند، اما در فدراسیون تحت فشار قرار دادن و زور معنایی ندارد.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری در واکنش به موج ایجاد شده در پی حذف کیانوش رستمی از ترکیب تیم ملی وزنه برداری گفت: خیلی از دوستان و از جمله نمایندگان مجلس استان کرمانشاه به من زنگ زدند و خواستار بازگشت رستمی شدند اما من به همه آن ها توضیح دادم چطور فردی که مصدوم است و یک ساعت مانده به مسابقه رکوردگیری غیبتش را به کادر فنی اعلام می کند به تیم ملی اضافه شود؟! تکلیف وزنه برداران جوانی که مدت ها در اردوی تیم ملی بودند و زیر فشار تمرینات قرار داشتند و در مسابقه رکوردگیری هم شرکت کردند چه می شود؟ واکنش به اظهارنظر عجیب هادی چوپان وی افزود: در مصاحبه ای از هادی چوپان خواندم که او هم گفته بود برای بازگشت کیانوش به رییس جمهور زنگ می زنم! او دوست من است و سال هاست با هم رفاقت داریم اما سوالم از هادی این است که آیا حاضر است حق یک جوان ضایع شود؟ کیانوش رستمی برای غیبتش در اردوی تیم ملی با کادرفنی هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش از فشار استفاده می کند/ سازمان «مدیریت رستمی» تشکیل دهند!

کیانوش از فشار استفاده می کند/ سازمان «مدیریت رستمی» تشکیل دهند!