مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:522023-07-03اقتصادي

سمنان جایگاه سوم کشور را در رشد اقتصادی کسب کرد


استان سمنان سال گذشته در رشد اقتصادی جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: استان سمنان سال گذشته در بحث رشد اقتصادی جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان در کمترین زمان ممکن از مطالبات به حق تولیدکنندگان در راستای حمایت از تولید و صادرات گره گشایی کنند.

هاشمی تصریح کرد: بیش از 20 درصد تسهیلات کل کشور در سال گذشته توسط بانک های عامل به واحدهای تولیدی در راستای حمایت از تولیدکنندگان پرداخت شد که یکی از عامل های مطلوب رشد تولید در استان است.

وی عنوان کرد: مسائل و موارد مطرح شده در خصوص صادرات کالا و تولیدات استان سمنان توسط واحدهای صنعتی و تولیدی از طریق مرکز و همچنین برگزاری نشست های تخصصی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا از ظرفیت های موجود در بخش حمل ونقل ریلی و هوایی استان برای توسعه صادرات به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

هاشمی گفت: فرصت در استان سمنان برای حمایت از روند تولید و همچنین گره گشایی از امور واحدهای تولیدی در راستای توسعه صادرات مهیاست و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان جایگاه سوم کشور را در رشد اقتصادی کسب کرد

سمنان جایگاه سوم کشور را در رشد اقتصادی کسب کرد