مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-29سياسي

عید قربان عید بزرگ امت اسلامی


امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران گفت: عید قربان عید بزرگ امت اسلامی و یادآور روز پیروزی حضرت ابراهیم(ع) بر شیطان رجیم است.

- ایسنا/لرستان امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران گفت: عید قربان عید بزرگ امت اسلامی و یادآور روز پیروزی حضرت ابراهیم(ع) بر شیطان رجیم است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم آباد هشتم تیرماه در جمع نمازگزاران عید قربان این عید را عید بزرگ امت اسلامی خواند و اظهار کرد: این روز یادآور یک پیروزی بزرگ، پیروزی حضرت ابراهیم بر شیطان رجیم است.

امام جمعه خرم آباد افزود: چند روز دیگر عید غدیر خم نیز فرا می رسد، عیدی که برای همه مسلمانان اهمیت ویژه ای دارد و محبت به خاندان پیامبر حکایت از جایگاه رفیع ائمه دارد.

وی ادامه داد: در این ایام، احسان و نیکوکاری بسیار توصیه شده و فرصت مناسبی برای شاد کردن کودکان و خانواده های ضعیف و تنگدست است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز یکی از بزرگترین مشکلات گریبانگیر جامعه، گرانی اجاره بهای مسکن است و مستأجران روزهای سختی را می گذرانند، شایسته است که موجرها هوای مستأجران را داشته باشند و مسئولان هم برای کاهش قیمت های نامتعارف مسکن و اجاره بهای آن تمام تلاش خود را برای مهارش به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید قربان عید بزرگ امت اسلامی

عید قربان عید بزرگ امت اسلامی