مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-30سياسي

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به کمک ساماندهی رودخانه «قره سو» می آید


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید به «قره سو» به چشم یک فرصت نگاه کرد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به کمک ساماندهی رودخانه «قره سو» می آید.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید به قره سو به چشم یک فرصت نگاه کرد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به کمک ساماندهی رودخانه قره سو می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی صبح جمعه در نشست امضای تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با حضور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، قرارگاه نجف و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز تفاهم نامه خوبی بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای محرومیت زدایی از استان کرمانشاه شکل گرفت و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای به ثمر رسیدن توافق های صورت گرفته به صورت جهادی پای کار باشند.

وی افزود: در تفاهم نامه امروز با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیازمندی های استان کرمانشاه در موضوع راه، مسکن، آموزش، بهداشت، اشتغال، حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی دیده شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروز در تفاهم نامه صورت گرفت و خبر خوبی برای مردم استان کرمانشاه است موضوع مقابله با تنش آبی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به کمک ساماندهی رودخانه «قره سو» می آید

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به کمک ساماندهی رودخانه «قره سو» می آید