مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-19سياسي

روند برگزاری جشنواره «پسته خورون» در روستای ساقی شهرستان انار آغاز شد


با رونمایی از پوستر جشنواره «پسته خورون» در روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار، این جشنواره عملاً وارد فاز اجرایی شد.

- روند برگزاری جشنواره پسته خورون در روستای ساقی شهرستان انار آغاز شد ایسنا/کرمان با رونمایی از پوستر جشنواره پسته خورون در روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار، این جشنواره عملاً وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری چهارمین جشنواره پسته خورون به همراه رونمایی از پوستر این جشنواره شامگاه 27 تیرماه با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار و مسئولان شهرستان انار و اصحاب رسانه شهرستان های رفسنجان و انار در روستای محمدآباد ساقی برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار در این نشست با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام)، با اشاره به 20 هزار هکتار اراضی پسته در این شهرستان و برگزاری اختتامیه جشنواره پسته خورون در مهرماه، اظهار کرد: بحمدالله امسال وضعیت محصول پسته در شهرستان بهتر از سال های گذشته است و خدا را شاکریم که نعمتش را فزونی بخشیده و مردم باید قدردان و شاکر این رحمت الهی باشند.

فرماندار شهرستان انار نیز به سرمایه گذاری 30 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری روستای ساقی اشاره و بیان کرد: اتفاق خوبی که امسال به همراه برگزاری جشنواره پسته خورون رقم خواهد خورد، تورهای گردشگری است که پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند برگزاری جشنواره «پسته خورون» در روستای ساقی شهرستان انار آغاز شد

روند برگزاری جشنواره «پسته خورون» در روستای ساقی شهرستان انار آغاز شد