مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-04سياسي

تاکید سرپرست حجاج ایرانی برارزیابی نقاط ضعف و قوت عملیات حج 1402


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روحانیون و مدیران کاروان ها خواست بررسی و ارزیابی دقیقی ازعملیات حج امسال به منظور بهره گیری از تجربیات آن برای حج سال آینده، - داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست روحانیون و معین های کاروان ها با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در مکه برگزار شد و طی آن نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن استماع سخنان شماری از روحانیون به سوالات آنها پاسخ داد.

سرپرست حجاج ایرانی در ابتدای این نشست با اشاره به تصمیم وزارت حج عربستان برای کاهش سهمیه خادمان ضیوف الرحمان درحج آینده ، گفت: در حج امسال کشور میزبان برای خادمان 3 درصد سهمیه اختصاص داد و با وجود تلاش هایی که عوامل اجرایی و خادمان داشتند بازهم زائران خواستار افزایش عوامل اجرایی برای تسهیل بیشتر امور و خدمات بهتر بودند.

وی ادامه داد: براساس تصمیم جدید وزارت حج عربستان این میزان سهمیه برای حج سال آینده به یک درصد کاهش پیدا کرده که تصمیم درستی نیست .

البته شاید برای برخی کشورها مشکلی نباشد چرا که آنها در کشور میزبان افراد بومی دارند و می توانند از آنها استفاده کنند ولی ما این ظرفیت را نداریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: هر چند اعتقاد داریم باید فرصت حضور زائران بیشتری در حج فراهم شود اما ارائه خدمات مطلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سرپرست حجاج ایرانی برارزیابی نقاط ضعف و قوت عملیات حج 1402

تاکید سرپرست حجاج ایرانی برارزیابی نقاط ضعف و قوت عملیات حج 1402