مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-02بين الملل

تقلای اسراییل برای نجات تشکیلات خودگردان فلسطین از ورشکستگی


منابع خبری عبری زبان فاش کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش برای اتخاذ اقدامات عملی در راستای نجات تشکیلات خودگردان از ورشکستگی و فروپاشی است.

- منابع خبری عبری زبان فاش کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش برای اتخاذ اقدامات عملی در راستای نجات تشکیلات خودگردان از ورشکستگی و فروپاشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه عبری زبان کان در این باره اعلام کرد: مقامات فلسطینی اخباری از چندین منبع دریافت کرده اند مبنی بر اینکه اسراییل به دنبال راه هایی برای تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس های امنیتی آن است.

کان گزارش داد که تشکیلات خودگردان اخیراً به دلیل شرایط مالی سختی که با آن مواجه است، امکان اعلام ورشکستگی خود را بررسی کرده است.

الیور لوی، خبرنگار روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در توییتی در این باره نوشت: تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل شرایط سخت اقتصادی و مالی که در آن قرار گرفته، در حال بررسی اعلام ورشکستگی است.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده است که نمی خواهد تشکیلات خودگردان فلسطین سقوط کند.

پیشتر نیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست پشت درهای بسته کمیته امنیتی و امور خارجه کنست (پارلمان این رژیم) در پاسخ به سوالات اعضای کمیته درباره روابط این رژیم با تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اسراییل خود را برای مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای اسراییل برای نجات تشکیلات خودگردان فلسطین از ورشکستگی

تقلای اسراییل برای نجات تشکیلات خودگردان فلسطین از ورشکستگی