مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-12سياسي

برگزاری همایش عفاف و حجاب بانوان شاغل دستگاه های اجرایی مازندران


همایش بزرگ عفاف و حجاب بانوان شاغل دستگاه های اجرایی استان مازندران همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش بزرگ عفاف و حجاب بانوان شاغل دستگاه های اجرایی مازندران همزمان با روز ملی عفاف و حجاب توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.

این همایش که با برپایی ایستگاه شهر حجاب همراه بود یک مهمان ویژه هم داشت و آن خانم لیلا دیکو بانوی تازه مسلمان شده اهل کشور مالی بود که در حال حاضر در جامعه المصطفی قم مشغول تدریس است.

مجیدرضا شعبانی مسؤول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه با هدف الگوسازی زن در جامعه پردازی اسلامی و زیست عفیفانه در ادارات و همچنین نقش آفرینی و اثربخشی زن در پیشبرد اهداف و برنامه ها در دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی و ادارات برگزار شد.

وی افزود: سازمان ها و دستگاه های اجرایی می توانند شرایط را برای بسترسازی ظهور خورشید عظمای ولایت ایجاد کنند و نقش زن را در این برهه و شرایط بوجود بیاورند، جامعه هدف استانی ما کل جامعه کارکنان زن هستند و 10 هزار خواهر بسیجی ما میدان دار این عرصه بوده و این امر از همه شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش عفاف و حجاب بانوان شاغل دستگاه های اجرایی مازندران

برگزاری همایش عفاف و حجاب بانوان شاغل دستگاه های اجرایی مازندران