مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-02دانش

تصمیم جدید دانشگاه تهران برای گسترش واحدهای کارورزی دانشجویان رشته های مختلف


رییس دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران در پی تصمیم جدید دانشگاه تهران برای گسترش واحدهای کارورزی برای دانشجویان رشته های مختلف، گفت: دانشکده علوم و فنون یک دانشکده تحصیلات تکمیلی است.

- رییس دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران در پی تصمیم جدید دانشگاه تهران برای گسترش واحدهای کارورزی برای دانشجویان رشته های مختلف، گفت: دانشکده علوم و فنون یک دانشکده تحصیلات تکمیلی است.

تصور بر این است که اجرای واحدهای کارورزی با تمرکز بر دانشجویان کارشناسی صورت می گیرد اما اعتقاد دارم کارورزی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می تواند اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی حسین رضایان، رییس دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: می توان کارورزی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکترا را در قالب پایان نامه و رساله به این صورت منظور کرد که دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، قبل از تصویب پایان نامه و رساله، با توجه به علاقمندی شان به یک صنعت معرفی شوند و چالش ها و مسائل آن صنعت را احصا نمایند و تصویب موضوع و پروپزوال منوط به حضور در صنایع و شرکت ها و حل مسائل آنها باشد.

به این ترتیب دانشجویان با توجه به گرایش خود، به بخش های مختلف جامعه مراجعه و چالش ها را در محیط های واقعی بررسی کنند و در ادامه، موضوع پایان نامه را تعریف نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدید دانشگاه تهران برای گسترش واحدهای کارورزی دانشجویان رشته های مختلف

تصمیم جدید دانشگاه تهران برای گسترش واحدهای کارورزی دانشجویان رشته های مختلف