مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-22سياسي

پژوهشگران جوان علوم پایه معرفی شدند


نهمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه کشور(سال 1402) با معرفی پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه به کار خود پایان داد.

- نهمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه کشور(سال 1402) با معرفی پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه کشور(سال 1402) به همت گروه علوم پایه فرهنگستان علوم برگزار شد و در این مراسم که به بهانه بزرگداشت ابوریحان بیرونی برگزار شد، پنج جوان چهره و شاخص علمی کشور در رشته های فیزیک، ریاضی، شیمی، زمین شناسی و زیست شناسی معرفی و تجلیل شدند.

نهمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه با حضور دکتر رضا اردکانی رییس فرهنگستان علوم، دکتر محمدجواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی و دکتر سیدمصطفی محقق داماد رییس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم امروز اول تیرماه همزمان با روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی در محل این فرهنگستان برگزار شد.

در این مراسم از 5 پژوهشگر جوان در حوزه های علوم پایه فیزیک، ریاضی، زیست شناسی، زمین شناسی و شیمی تقدیر به عمل آمد که اسامی این پژوهشگران به این شرح است: دکتر عاطفه جوادی در شاخه فیزیک، دکتر ناصر گلستانی در شاخه ریاضی ، دکتر هادی پرستار شهری در شاخه شیمی، دکتر امین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران جوان علوم پایه معرفی شدند

پژوهشگران جوان علوم پایه معرفی شدند