مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:462023-06-25ورزشي

آیین اطعام علوی در عید غدیر و توزیع 100 هزار پرس غذا در استان زنجان


بهزاد طارمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت وگو با فارس ضمن اعلام ویژه برنامه های دهه ولایت در استان زنجان، اظهار داشت: برگزاری جلسات هماهنگی و پیش بینی برنامه ها از دو ماه گذشته آغاز شده و بر مردمی سازی برنامه ها از طریق مساجد و گروه های مردمی به طور ویژه و هیئت ها،گروه های جهادی و بسیج تاکید مضاعف شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان راه اندازی پویش عهد اخوت میان مردم مومن و خداجو در محلات و مساجد سطح استان را یکی از برنامه های ویژه برشمرد و افزود: توزیع نان صلواتی با هماهنگی تعدادی از نانوایی های منتخب شهرها، کمک های مؤمنانه و اطعام مستمندان و فقرا از دیگر برنامه های اصلی مساجد، هیات ها و گروه های مردمی و جهادی در روز عید سعید غدیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برپایی ایستگاه های صلواتی در مساجد، محلات و معابر عمومی با همکاری اقشار مختلف مردم، آذین بندی معابر و محلات و ادارات و خیابان ها ادامه داد: انجام تزیینات شهری و روستایی، گشودن سفره های عیدانه به مناسبت عید سعید غدیر در منازل با محوریت کودکان و نوجوانان نیز در این روز مبارک اجرا می شود.

طارمی خاطر نشان کرد: تجلیل و تکریم و بازدید از سادات معزز در سراسر استان، برگزاری کارگاه های غدیر شناسی با حضور کارشناسان و اسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اطعام علوی در عید غدیر و توزیع 100 هزار پرس غذا در استان زنجان

آیین اطعام علوی در عید غدیر و توزیع 100 هزار پرس غذا در استان زنجان