مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-24ورزشي

ورزش تنیس روی میز در کشور همگانی شود


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، ترویج و همگانی شدن ورزش تنیس روی میز با توجه به در دسترس بودن این رشته ورزشی در بیشتر شهرها را خواستار شد.

- ایسنا/مازندران عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، ترویج و همگانی شدن ورزش تنیس روی میز با توجه به در دسترس بودن این رشته ورزشی در بیشتر شهرها را خواستار شد.

علی کریمی فیروزجایی، شامگاه دوم تیرماه درآیین تجلیل از برترین های تنیس روی میز مازندران که با حضور قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: شرایط برای ترویج و همگانی کردن تینس روی میز در خانواده ها و نیز امکان عمومی سطح شهر فراهم است و این امر با تعامل بیشتر فدراسیون تنیس روی میز و شهرداری ها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رشته تنیس روی میز در مازندران در سالهای اخیر به واسطه برادران عالمیان در این استان و شهرستان بابل مورد استقبال و رشد خوبی داشته است، افزود: اینکه از بین هشت ورزشکار المپیکی، دو ورزشکار از یک رشته در یک شهرستان حضور داشته باشند، نشان از رشد و برنامه محور بودن رشته تنیس روی میز در مازندران و کشور دارد.

نماینده مردم شهرستان بابل درمجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی مسئولان هیات تنیس روی میز شهرستان و مازندران برای برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز با عنوان نوشاد کاپ را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش تنیس روی میز در کشور همگانی شود

ورزش تنیس روی میز در کشور همگانی شود