مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-17سياسي

بهاییت یک سازمان جاسوسی به تمام معنا است


استاد برجسته حوزه فرق و جریان های انحرافی کشور از بهاییت به عنوان یک سازمان جاسوسی تمام عیار نام برد و گفت: این جریان انحرافی علنی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی روزبهانی عصر دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی اعظم تبریز با اشاره به تاریخچه فرقه بهاییت اظهار داشت: این فرقه مضله 180 سال پیش با ادعای دروغ علی محمد شیرازی از خاندان و خانواده قاچاقچی تریاک در ایران شکل گرفته و طرف تجاری وی و خانواده اش مستعمران انگلیسی یهودی بودند که محمدبن عبدلوهاب ها و امثال آن را تربیت و فرقه سازی کرده اند.

وی افزود: دولت خبیث انگلیس با رصد فعالیت ها و روحیات علی محمد شیرازی و حمایت وی تخم فرقه ضاله وهابیت را در ذهن وی کاشت و زمینه ساز شکل گیری این جریان انحرافی شد و اکنون نیز همین رویه ادامه دارد، فرقه ای که از بنیاد استعماری بوده و اکنون هم همین گونه است.

این کارشناس برجسته بهاییت یکی از دلایل اصلی.

ایجاد فرقه بابیت را حذف روحانیون اعلام و تصریح کرد: سطر به سطر بسیاری از کتب این فرقه مملو از حمل و توهین به روحانیت شیعه است چون هر وقت استعمار می خواست توطئه ای را اجرا کند، روحانیون نخستین قشری بودند که در مقابل آن می ایستادند و بر همین اساس استعمار پیر انگلیس به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاییت یک سازمان جاسوسی به تمام معنا است

بهاییت یک سازمان جاسوسی به تمام معنا است