مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-08اجتماعي

خداحافظی معابر منطقه 2 با آسفالت فرسوده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حمید رضا رنجبر گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای بهبود کیفی زندگی شهری و شناسایی مسائل و مشکلات شهروندان برای رفع آن گام برداشته و بر همین اساس عملیات عمرانی ویژه از جمله تراش، - معاون فنی وعمران منطقه 2 گفت: در سه ماهه نخست سالجاری معابر اصلی و فرعی 23 محله با اجرای عملیات عمرانی آسفالت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حمید رضا رنجبر گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای بهبود کیفی زندگی شهری و شناسایی مسائل و مشکلات شهروندان برای رفع آن گام برداشته و بر همین اساس عملیات عمرانی ویژه از جمله تراش، لکه گیری و آسفالت در معابر و خیابان های منتخب به اجرا درآمد.

وی افزود: عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت در بازه زمانی 3 ماهه نخست سالجاری در محلات دریا، سعادت آباد، پونک، شهرک هما، صادقیه شهرآرا، طرشت، سپهر و.

به اجرا در آمده است.

وی افزود: در این طرح عمرانی بیش از 15 هزار و 800 تن آسفالت مرغوب و باکیفیت برای بهسازی این معابر مورد استفاده قرار گرفت.

رنجبر با بیان اینکه این پروژه با شناسایی معابر و خیابان های نیازمند بهسازی و مرمت که توسط کارشناسان اولویت بندی شده بود، و همچنین پیشنهاد های ثبت شده در طرح من شهردارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی معابر منطقه 2 با آسفالت فرسوده

خداحافظی معابر منطقه 2 با آسفالت فرسوده