مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-13سياسي

کارنامه جمهوری اسلامی قابل دفاع است


کارنامه انقلاب اسلامی با توجه به تهدیدهایی که تاکنون داشته ایم افتخارآفرین و قابل دفاع است.

- قم- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه انقلاب اسلامی با توجه به تهدیدهایی که تاکنون داشته ایم افتخارآفرین و قابل دفاع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف ظهر پنجشنبه در گردهمایی مبلغان که در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: طلاب و روحانیون رسالت تبلیغ دین اسلام، فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین فرهنگ غدیر و عاشورا را دوش می کشند و در این مسیر سختی های بسیاری را به جان خریده اند.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: جمهوری اسلامی بی توجه نسبت به تهدیدها و برنامه های دشمنان، قدرتمند و با صلابت به پیش می رود و کارنامه انقلاب اسلامی با توجه به تهدیدهایی که تاکنون داشته ایم افتخارآفرین و قابل دفاع است.

قالیباف افزود: امروز در یک جنگ سخت و همچنین جنگ نرم و هوشمندانه در برابر دشمنان با آنان مقابله می کنیم و امام راحل نیز در این زمینه تاکید کردند اگر آمریکایی ها در برابر دین ما ایستادگی کنند، ما در برابر تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران، حکومتی بر پایه دین و فقه شیعه برپا کرده و در برابر سیاست های منطقه ای و جهانی حرف خود را بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه جمهوری اسلامی قابل دفاع است

کارنامه جمهوری اسلامی قابل دفاع است