مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-01سياسي

106 نشریه در اردبیل مجوز فعالیت دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نشریات دارای مجوز چاپی در استان اردبیل 106 مورد است که از فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت گرفتند.

- امیر رجبی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نشریه های چاپی دارای مجوز استان اردبیل در حال حاضر به صورت هفته نامه، 2 هفته نامه، ماهنانه و فصلنامه فعال هستند که البته تعدادی از این نشریات همچنان به چاپ کاغذی اقدام کرده و عرضه نشریات خود را به مردم استان اردبیل و شمالغرب انجام می دهند.

وی تصریح کرد: در کنار نشریات محلی، نمایندگی 100 روزنامه سراسری و هشت خبرگزاری رسمی نیز در استان اردبیل فعال بوده و با تولید و انتشار اخبار و اطلاعات سعی می کنند به مردم استان اردبیل در این حوزه ارائه خدمات کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: عمده این نشریات سراسری و خبرگزاری های رسمی با جذب خبرنگاران و راه اندازی دفاتر سعی دارند به صورت ملی فعالیت کرده و اخبار و رویدادهای استان را در سطح گسترده انتشار دهند.

رجبی تعداد اعضای خانه مطبوعات استان را 195 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 125 نفر عضو صندوق اعتباری هنر هستند و 44 مجوز غیر بر خط و 66 مجوز پایگاه های خبری نیز در استان اردبیل صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

106 نشریه در اردبیل مجوز فعالیت دارد

106 نشریه در اردبیل مجوز فعالیت دارد