مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-04سياسي

طرح جامع پدافند غیرعامل کرمانشاه رونمایی شد


دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل کرمانشاه در سال 1402 و آیین رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل کرمانشاه در سال 1402 و آیین رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان با حضور معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد علی قمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این شورا که امروز (13 تیر) برگزار شد از اهمیت پدافند غیرعامل یاد کرد که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست و گفت: اگرچه شاید عمر ساختاری و تشکیلاتی پدافند غیرعامل کمتر از 20 سال باشد اما قدمت واقعی آن به اندازه تاریخ زندگی بشر است که برای حفاظت از زندگی خود همواره به شناخت و مقابله با تهدیدات توجه داشته است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل برخلاف مدیریت بحران که عمدتا بر اتفاقات طبیعی متمرکز است، بیشتر بر تهدیدات انسان محور و مبتنی بر فعالیت های دشمن تمرکز دارد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن به تهدیدات ترکیبی شامل زیستی، شیمیایی، سایبری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند غیرعامل کرمانشاه رونمایی شد

طرح جامع پدافند غیرعامل کرمانشاه رونمایی شد