مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-11سياسي

فعال دانشجویی: باید تکلیف برخورد با بی­ حجابی مشخص شود


دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا گفت: باید تکلیف برخورد با بی­ حجابی مشخص شود و سیاست­ گذاری مشخصی در این زمینه وجود داشته­ باشد تا معلوم شود که با این حکم شرعی، - زهرا محمدی دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد روز حجاب، گفت: در بحث حجاب علاوه بر حضور و ظهور نیروهای انتظامی، فرهنگ­ سازی جامعه نیز باید به دست کارشناسان و مربیان متعهد بیفتد و روش­ های ایجابی و سلبی از شیوه­ های کوتاه مدت به بلندمدت گره بخورد.

وی افزود: در ارائه ی مفهوم حجاب، باید تحولی اساسی صورت بگیرد، تربیت کودکان براساس فرهنگ ایرانی و اسلامی، امری طولانی مدت است که تاثیر زیادی در شکل­ گیری جامعه­ ی مطلوب آینده در مسئله­ ی حجاب دارد.

ساخت پایه های قوی برای حجاب در جامعه و پرداخت دقیق و فکر شده به این امر، اسلامی بودن ساختارهای مهم و تاثیرگذار، همچنین پویایی نهادهای مختلف جامعه در رابطه با موضوع حجاب، یعنی ما برای حجاب، نقشه و برنامه داریم و فعالیت ­هایمان در این راستا بی ­قاعده و بدون برنامه نیست.

این فعال دانشجویی ادامه داد: گاهی تمرکز نهادها به­ قدری معطوف نظارت و رسیدگی کوتاه مدت به این امر می ­شود که از نظارت و بررسی عملکرد طولانی مدت آن غافل می ­مانند، نکته­ ی مهم این است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: باید تکلیف برخورد با بی­ حجابی مشخص شود

فعال دانشجویی: باید تکلیف برخورد با بی­ حجابی مشخص شود