مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-05فرهنگي

برون سپاری انجام طرح های فرهنگی به 69 مؤسسه در لرستان


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 69 تفاهم نامه فرهنگی از طریق فراخوان به مؤسسات فرهنگی، هنری، اجتماعی، تشکل ها، سمن ها و حلقه های میانی برون سپاری شده است.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 69 تفاهم نامه فرهنگی از طریق فراخوان به مؤسسات فرهنگی، هنری، اجتماعی، تشکل ها، سمن ها و حلقه های میانی برون سپاری شده است.

اعظم روانشاد سیزدهم تیر ماه در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: با توجه به مشکلات فرهنگی که داریم و روز به روز از نظر کمی و کیفی بالاتر می رود، می طلبد که ما بیشتر پای کار باشیم.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات فرهنگی را باید اولویت بندی کنیم که در این زمینه خواست وزارت این بوده که مسائل بومی استان در اولویت باشند.

روانشاد با اشاره به عقد تفاهم نامه هایی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی در سطح ملی طی دوره های مختلف، بیان کرد: امیدواریم این همکاری ها بیشتر شود و بتوانیم گام مؤثری در رشد فرهنگ، هنر و شناخت جریان های فرهنگی استان داشته باشیم.

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: دولت سیزدهم یک جدول هفده برای مؤسسات طراحی کرده و اعتبار فرهنگی برای آن ها قرار داده که مؤسساتی که فقط شناسه ملی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری انجام طرح های فرهنگی به 69 مؤسسه در لرستان

برون سپاری انجام طرح های فرهنگی به 69 مؤسسه در لرستان