مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 01:052023-07-06سياسي

انفعال آمریکا از اقتدار سپاه در توقیف نفتکش مشکوک در خلیج فارس


نیروی دریایی آمریکا با اذعان به اقتدار رزمی نیروی دریایی ایران در خلیج فارس از توقیف یک کشتی مشکوک به قاچاق سوخت توسط سپاه پاسدارن خبر داد و به اظهارات رسانه ای منفعلانه بسنده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی توقیف یک کشتی تجاری خارجی مشکوک توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی کشورمان، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا با اشاره با اذعان به قدرت نمایی رزمی نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در واکنشی منفعلانه صرفاً به موضع گیری رسانه ای بسنده کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در جریان توقیف یک کشتی مشکوک به حمل قاچاق توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در آب های خلیج فارس، نیروی دریایی آمریکا در واکنش به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صیانت از حریم دریایی خود به مواضع رسانه ای بسنده کرد.

بر پایه این گزارش، تیم هاوکینز سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا با اشاره به توقیف این کشتی مشکوک به حمل محموله قاچاق از سوی ایران اعلام کرد که ناوگان دریایی ارتش دریایی آمریکا مستقر در خلیج فارس از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد.

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا در ادامه با اتخاذ مواضعی رسانه ای و منفعلانه در جریان اقتدار رزمی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس اعلام کرد که نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال آمریکا از اقتدار سپاه در توقیف نفتکش مشکوک در خلیج فارس

انفعال آمریکا از اقتدار سپاه در توقیف نفتکش مشکوک در خلیج فارس