مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-01سياسي

جهاد تبیین در همه عرصه ها طراحی، عملیاتی و نظارت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهاد تبیین باید در همه عرصه های مورد نظر که راهبردی، سرنوشت ساز و بنیادین است، طراحی، - اجرایی، عملیاتی و نظارت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی راهکارهای عملیاتی شدن جهاد تبیین اظهار داشت: نظام تحریف در روند رشد خود دارای یک تجربه تاریخی و تکنولوژی فوق پیشرفته است.

وی افزود: در تاریخ بشریت هیچگاه به اندازه کنونی مهاجمان عرصه تحریف جهان استکبار این چنین حساب شده و با برنامه بر اساس جامعه شناسی و روانشناسی جهان مخاطب و با استفاده از ابزارها که می تواند بر مغزها سیطره داشته باشد دسترسی نداشته است و اکنون از آن استفاده می کند.

امام جمعه بوشهر تأکید کرد: جهاد تبیین یک وظیفه الهی، واجب و فرض دینی و حرکت لازم در عرصه حفظ هویت دینی و ملی است.

وی اضافه کرد: اگر خواستار استقلال، آزادی، تمدن و پیشرفت هستیم و بر اساس ارزش ها و آرمان ها گام برداریم و به آن تمدن آرمانی دست یابیم قطعاً باید جهاد تبیین در دستور کار همگان در مقابل این هجمه پیچیده تهاجم تحریف دشمنان قرار بگیرد.

آیت الله صفایی بوشهری تهاجم تحریف را از جنس هجمه و نبرد نرم دانست و بیان کرد: مقابل تهاجم تحریف باید جهاد نرم باشد و دشمنان در تهاجم تحریف دنبال این هستند که ذهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در همه عرصه ها طراحی، عملیاتی و نظارت شود

جهاد تبیین در همه عرصه ها طراحی، عملیاتی و نظارت شود