مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-12اقتصادي

راه اندازی دهکده کشاورزی نوین گلخانه ای در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی دهکده کشاورزی نوین گلخانه ای در این استان گفت: ظرفیت های کشاورزی گیلان در بخش های مختلف منحصر به فرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در نشست بررسی مخاطرات زمین شناسی گیلان اظهار کرد: مقوله زمین شناسی در گیلان و کشور در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

وی با انتقاد از عدم شکوفایی اقتصاد دریا در گیلان افزود: توسعه بنادر در گیلان نیازمند فعال سازی پروسه زمین شناسی به صورت علنی است.

استاندار گیلان با اشاره به وجود 4 بندر استان بیان کرد: 3 بندر تجاری و اقتصادی بوده و یک بندر در حوزه گردشگری فعال است.

عباسی با اشاره به وجود منابع عظیم نفت و گاز در سواحل گیلان اضافه کرد: برای اکتشاف نفت و گاز قدم های خوبی برداشته شده اما در استخراج آن هنوز کاری انجام نشده است.

وی با تاکید بر لزوم کاهش مخاطرات طبیعی در گیلان افزود: مخاطرات طبیعی از قبیل سیل و زلزله در گیلان وجود دارد و برای کاهش این مخاطرات باید اقدام علمی و کارشناسانه صورت گیرد.

استاندار گیلان با بیان 12 روستای استان درگیر خطرات رانش هستند، گفت: اهالی برخی روستاهای به دلیل رانش، ناچار با تغییر مکان شدند.

عباسی با بیان اینکه گیلان روی گسل قرار گرفته است، اضافه کرد: وقوع زلزله و پس لرزه های گاه بی گاه در گیلان نشان دهنده قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دهکده کشاورزی نوین گلخانه ای در گیلان

راه اندازی دهکده کشاورزی نوین گلخانه ای در گیلان