مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-05فناوري

بهره مندی مرزنشین زیرکوه از اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: یک سایت دیگر توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستاهای استان، در روستای علی آباد زیرکوه راه اندازی شد که با راه اندازی این سایت 3 روستا از مزایای آن بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  از راه اندازی سایت جدید همراه در روستای علی آباد پیشبر زیرکوه خبر داد و اظهارداشت: در ادامه توسعه ارتباطات روستایی، یک سایت جدید مجهز به تکنولوژی های نسل یک، دو و سه همراه در روستای علی آباد پیشبر شهرستان زیرکوه احداث و راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: این سایت علاوه بر روستای علی آباد، روستاهای پیشبر و فخرآباد را نیز تحت پوشش قرار داده است و در مجموع 250 خانوار روستایی دیگر استان را از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند کرد.

وی گفت: سایت تلفن و اینترنت پرسرعت همراه علی آباد، با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل منابع اعتباری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اجرا شد.

مدیرکل ارتباطات و فناروی اطلاعات خراسان جنوبی اضافه کرد:  از ابتدای امسال تاکنون 5 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح شهرستان زیرکوه راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مرزنشین زیرکوه از اینترنت پرسرعت

بهره مندی مرزنشین زیرکوه از اینترنت پرسرعت