مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-12اقتصادي

اختصاص 184 تراکتور به مددجویان کمیته امداد خوزستان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بر اشتغالزایی مددجویان تاکید کرد و گفت: 184 تراکتور برای اهدا به مددجویان خوزستان تخصیص داده شده که 84 دستگاه تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی فیروزآبادی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم واگذاری 84 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد، ارائه ابزار کار به افراد جویای کار است که واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام شد.

وی با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت تراکتورسازی بیان کرد: برای هر دستگاه تراکتور سه میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور افزود: مبلغ مورد نظر از محل تسهیلات اشتغال امداد و منابع بانکی تأمین و به صورت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده و باقی مبلغ از آورده مددجو است.

فیروز آبادی بیان کرد: این تعداد تراکتور بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با شرکت تراکتور سازی تبریز به مددجویان و فرزندان آنان واگذار شده است.

وی گفت: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی خوزستان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 184 تراکتور به مددجویان کمیته امداد خوزستان

اختصاص 184 تراکتور به مددجویان کمیته امداد خوزستان