مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-04ورزشي

مشعل بزرگترین رویداد ورزش شهروندی کشور روشن شد


با برگزاری آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و جشنواره تابستانی آرمان، مشعل بزرگترین رویداد ورزش شهروندی در کشورمان، توسط خانواده شهید علی وردی در استادیوم آزادی تهران روشن شد.

- با برگزاری آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و جشنواره تابستانی آرمان، مشعل بزرگترین رویداد ورزش شهروندی در کشورمان، توسط خانواده شهید علی وردی در استادیوم آزادی تهران روشن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با برگزاری آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و جشنواره تابستانی آرمان ، مشعل این مسابقات در مجموعه دوازده هزار نفری استادیوم آزادی و با حضور مسئولین ارشد شهری، ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان ورزش کشور و ده ها هزار شهروند تهرانی روشن شد.

زاکانی: توسعه ورزش همگانی در پایتخت، رسالت شهرداری است در ابتدای این مراسم، علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری توجه به ورزش همگانی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که با این نگاه، قهرمان شهر می تواند به تحقق این رسالت کمکی شایسته کند.

وی افزود: این مراسم برای دومین سال در سطح تهران برگزارمی شود و به طور قطع در کنار دستاوردهایی همچون استعدادیابی، نشاط و همدلی اجتماعی را نیز به همراه خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل بزرگترین رویداد ورزش شهروندی کشور روشن شد

مشعل بزرگترین رویداد ورزش شهروندی کشور روشن شد