مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:092023-07-03ورزشي

خواسته های 5 روستای شهرستان مرزی درمیان پیش روی نماینده و مسئولان


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی که امروز با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان درمیان به 5 روستای این شهرستان رفت با خواسته ها و کم و کاستی های این روستاها آشنا شد و از مسئولان خواست برای رفع آن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز به همراه فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان با حضور در روستاهای ممند، کلاته ملا، برندود، منصورآباد و آسفیچ با اهالی این روستاها دیدار کرد و پای درد دل آن ها و کم و کاستی هایشان نشست.

عمده خواسته اهالی این 5 روستای شهرستان مرزی درمیان نیز کمبود آب شرب، هموار سازی آسفالت جاده ها روستایی، اجرایی شدن طرح هادی، مقابله با زنگ زرشک، اختصاص زمین برای ساخت مسکن، کمبود وسایل و امکانات ورزشی، ایجاد سد خاکی و لایروبی قنات های آن ها برمی گشت.

فرماندار و مسئولان همراهی کننده با نماینده نیز قول پیگیری این خواسته ها را به روستاییان دادند همچنین  خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر بر رفع مشکلات و احقاق خواسته های روستاییان از سوی مسئولان شهرستان درمیان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های 5 روستای شهرستان مرزی درمیان پیش روی نماینده و مسئولان

خواسته های 5 روستای شهرستان مرزی درمیان پیش روی نماینده و مسئولان