مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-26بين الملل

واکنش تشکیلات خودگردان به مخالفت نتانیاهو با تشکیل کشور فلسطین


وزارت خارجه فلسطین امروز دوشنبه اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مواضع وی را محکوم کرد که گفته بود، رژیم صهیونیستی باید راه را به روی مطالبات فلسطینی ها جهت داشتن کشور مستقل ببندد.

- وزارت خارجه فلسطین امروز دوشنبه اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مواضع وی را محکوم کرد که گفته بود، رژیم صهیونیستی باید راه را به روی مطالبات فلسطینی ها جهت داشتن کشور مستقل ببندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری صدی البلد، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد، اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رسانه های صهیونیستی، اعتراف رسمی به سیاست ضد صلح دولت این رژیم و مخالفت آن با قطعنامه های مشروع بین المللی و نیز اجرای اصل تشکیل دو کشور است.

این اظهارات بار دیگر بر این امر تاکید می کند که رژیم صهیونیستی شریکی برای صلح نیست و به صورت عامدانه تمامی توافقنامه ها، تفاهمات و تلاش های منطقه ای، جهانی و آمریکایی برای حل سیاسی نزاع میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را تخریب می کند.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه اعلام کرد، مخالفت نتانیاهو با تشکیل کشور مستقل فلسطین حتی اگر موجب ترغیب عناصر تروریستی برای سرقت هرچه بیشتر سرزمین فلسطین و تعمیق شهرک سازی با هدف تضعیف فرصت های تشکیل کشور مستقل فلسطین نباشد، تفسیری سیاسی از نقض ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تشکیلات خودگردان به مخالفت نتانیاهو با تشکیل کشور فلسطین

واکنش تشکیلات خودگردان به مخالفت نتانیاهو با تشکیل کشور فلسطین