مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-27فرهنگي

«سینما جوان» شنبه روی آنتن شبکه مستند می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین قسمت برنامه ترکیبی «سینما جوان» تازه ترین برنامه شبکه مستند سیما که در تعامل و همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران و با محوریت پخش، - سینما جوان ، برنامه ترکیبی شبکه مستند سیما با محوریت بررسی آثار کوتاه سینمای ایران، روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین قسمت برنامه ترکیبی سینما جوان تازه ترین برنامه شبکه مستند سیما که در تعامل و همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران و با محوریت پخش، تحلیل و بررسی آثار و وضعیت فیلم کوتاه در سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، 10 تیرماه 1402 ساعت 20 تا 21 از شبکه مستند پخش می شود.

سینما جوان که در 26 قسمت برنامه ریزی شده است، برای ارتقا و نشان دادن اهمیت آثار کوتاه سینمایی و ایجاد بستری برای دیده شدن استعداد های جوان سینما، روی آنتن برود که نازنین چیت ساز نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه، اجرای این برنامه را برعهده دارد و سید وحید نامی، نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه، به عنوان سردبیر، این برنامه تلویزیونی است.

این برنامه سعی دارد به اخبار، حواشی و اطلاعاتی که برای اهالی سینما جذابیت دارد، بپردازد و با رویکردی متفاوت از نگاه جشنواره محور و یا رویدادی، به صورت مستمر اخبار و اتفاقات حوزه فیلم کوتاه را دنبال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما جوان» شنبه روی آنتن شبکه مستند می رود

«سینما جوان» شنبه روی آنتن شبکه مستند می رود