مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-09اقتصادي

«بیداد خموشان» و یک کلاژ موسیقایی/ «کرانه های معنی» شنیدنی شد


«بیداد خموشان» با هنرمندی امیرحسین رئوفی و حمید فروزان و «کرانه های معنی» به آهنگسازی پوریا سلیمانی دو اثر تازه منتشرشده روزهای اخیر در بازار محصولات موسیقایی هستند.

- بیداد خموشان با هنرمندی امیرحسین رئوفی و حمید فروزان و کرانه های معنی به آهنگسازی پوریا سلیمانی دو اثر تازه منتشرشده روزهای اخیر در بازار محصولات موسیقایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم بیداد خموشان با هنرمندی امیرحسین رئوفی و حمید فروزان و آلبوم کرانه های معنی به آهنگسازی پوریا سلیمانی و خوانندگی پوریا عابدینی عنوان دو آلبوم جدید موسیقی هستند که طی روزهای اخیر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیحات تکمیلی آلبوم بیداد خموشان آمده است: بیداد خموشان نخستین آلبوم دوئو تآی متشکل از آثار امیرحسین رئوفی و حمید فروزان است.

این نواخت برداشتی آزاد از آلبوم سوگواران خموش اثر پژمان طاهری است که توسط دوئو تای کُلاژ موسیقایی، باز تنظیم برای دوئت سنتور و اجرا شده است.

این اثر که شامل یک اجرای به هم پیوسته در قالب پنج ترک است، در اسفندماه 1400 در مراسم رونمایی آثار مکتوب اردوان و پژمان طاهری (پنج کتاب) به دعوت پژمان طاهری در فرهنگستان هنر اجرا و ضبط زنده و یکپارچه شده است که توسط نشر موسیقی درنگ منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیداد خموشان» و یک کلاژ موسیقایی/ «کرانه های معنی» شنیدنی شد

«بیداد خموشان» و یک کلاژ موسیقایی/ «کرانه های معنی» شنیدنی شد