مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-17سياسي

نوباوه: اگر شورای نگهبان وجود نداشته باشد امنیت انتخابات مخدوش می شود


در کنار این هجمه های رسانه ای دشمن عده ای هم در داخل حرف های دشمن را تکرار می کنند و نمی دانند که اگر شورای نگهبان وجود نداشته باشد و یا به وظیفه خود به خوبی عمل نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اکثریت کشورها نهادی را برای نظارت بر قانونگذاری و همینطور نظارت بر روند کاری انتخابات در کشور خود دارند که عناوین آنها متفاوت است اما محتوای کار یکی است.

  در بسیاری از کشورهای غربی که مدعی دموکراسی هستند کنترل شدیدی بر روند کاری انتخابات وجود دارد و این در حالی است که همین کشورها سعی دارند سازوکار عملکرد شورای نگهبان را در کشور ما زیر سؤال ببرند.

شورای نگهبان توانسته کارنامه موفقی را از عملکرد خود در طول چهل و سه سال گذشته به نمایش بگذارد و بدون تأثیرپذیری از فشارها کار خود را در حوزه هایی که به این نهاد محول شده ادامه داده است.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به این موضوع گفت: شورای نگهبان قانون اساسی یکی از مهمترین ارکان نظارتی در کشور است که هم نظارت بر اجرای قانون اساسی و هم نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی و انطباق این مصوبات با شرع و قانون اساسی را برعهده دارد وی افزود: شورای نگهبان همچنین مسؤولیت نظارت بر انتخابات را برعهده دارد و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوباوه: اگر شورای نگهبان وجود نداشته باشد امنیت انتخابات مخدوش می شود

نوباوه: اگر شورای نگهبان وجود نداشته باشد امنیت انتخابات مخدوش می شود