مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-30سياسي

انتقاد از وضعیت آسفالت و مبلمان شهری خرم آباد


امام جمعه موقت خرم آباد از وضعیت آسفالت و مبلمان شهری خرم آباد انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به مناسبت روز صنعت و معدن، اظهار داشت: صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارت خانه های مهم، حساس و تأثیرگذار بر زندگی مردم، اشتغال، معیشت و… است.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که در این وزارتخانه فعالیت دارند، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند، گفت: اگر از این مسئولیت خود برای خدمت استفاده کنند، خوشا به حالشان، عبادت است، اما اگر خدایی ناکرده در این مسئولیت کوتاهی کنند و مردم به خاطر کوتاهی آنها در سختی و گرفتاری قرار بگیرند، فردای قیامت مورد سوال پروردگار عالم قرار می گیرد.

امام جمعه موقت خرم آباد، تأکید کرد: مسئولیت سخت است و اگر انسان از عهده آن برآید، عبادت است، اما اگر عهده آن بر نیاید، گرفتاری است.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، چهارمین شهید محراب، آیت الله صدوقی و همچنین مناسبت حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، افزود: این حقوق بشر آمریکایی است، هواپیمای مسافربری که طبق قوانین بین المللی باید در امنیت باشد، مورد هدف قرار می گیرد، این حقوق بشر آمریکایی قابل دفاع نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت آسفالت و مبلمان شهری خرم آباد

انتقاد از وضعیت آسفالت و مبلمان شهری خرم آباد