مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-26اقتصادي

یک قربانگاه همزمان با عید قربان در هر شهر خوزستان برپا می شود


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان بر کمک به خانواده های نیازمند تاکید کرد و گفت: در عید قربان امسال برنامه ریزی شده در هر شهر استان حداقل یک قربانگاه برپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید هاشمی فرد پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای از برپایی پایگاه های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت سازمان دامپزشکی خوزستان به منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در عید قربان امسال برنامه ریزی شده در هر شهر استان حداقل یک قربانگاه مرکزی توسط کمیته امداد برپا شود.

وی با بیان اینکه امسال پایگاه ثابت و سیار با نظارت سازمان دامپزشکی در عید قربان در سطح استان راه اندازی می شود، افزود: از این تعداد 40 قربانگاه توسط کمیته امداد استان و دفاتر شهرستانی و باقی قربانگاه توسط مراکز نیکوکاری فراهم شده که کار خرید و ذبح دام و جمع آوری نذورات مردمی را در عید قربان بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خانوارهای نیازمند دریافت گوشت قربانی و جامعه هدف از قبل توسط دفاتر کمیته امداد مشخص شده اند، اضافه کرد: نیکوکاران می توانند با مراجعه به قربانگاه های تعیین شده، قربانی های خود را با قیمت مصوب تهیه و گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قربانگاه همزمان با عید قربان در هر شهر خوزستان برپا می شود

یک قربانگاه همزمان با عید قربان در هر شهر خوزستان برپا می شود