مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-06ورزشي

برگزاری جشن غدیر در همدان به مدت 10 شب


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری جشن ایام غدیر در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی به مدت 10 شب خبر داد.

- هادی بلاغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: عید سعید غدیر خم یکی از باشکوه ترین و زیباترین جلوه ها تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است که این روز را به تمام شیعیان تبریک عرض می کنیم.

وی از برنامه های عید غدیر در همدان خبر داد و گفت: فضاسازی شهری همراه با چاپ و نصب بیلبورد و نیز آذین بندی سطح شهر و نصب المان ها در این ایام مورد توجه قرار گرفته است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اهتزاز پرچم مزین با نام امام علی(ع) بر فراز شهر همدان عنوان کرد: مساعدت با ستاد مردمی غدیر استان و مشارکت در برگزاری نورافشانی مساجد از جمله اقدامات است.

وی با اشاره به نصب استیج در برگزاری جشن عید غدیر در سطح شهر و فضاسازی ویژه مسیر بلوار ارم خاطرنشان کرد: در راه اندازی دبیرخانه ستاد مردمی غدیر استان همکاری لازم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان صورت گرفته است.

  بلاغی با بیان اینکه در برگزاری مراسم پیاده روی دو کیلومتری بلوار ارم مشارکت لازم صورت گرفته است خاطرنشان کرد: 120 غرفه شادپیمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن غدیر در همدان به مدت 10 شب

برگزاری جشن غدیر در همدان به مدت 10 شب